fredag 30 mars 2012

Vad gör du den 14 april..? Hedemora i repris!

Jag vet i alla fall vad jag gör och var jag är! I år har jag sålt ganska lite på Tradera för att rensa, har helt enkelt inte haft tid eller lust, packandet är ganska tidskrävande. Behovet av rensning i loppislådorna är som vanligt stort den här tiden på året och jag tyckte att det var riktigt kul förra året på en storloppis i ishallen i Hedemora när jag sålde där så det blir en repris på det i år! Man får träffa massor av folk folk och prata och diskutera priser mm.

Kom ihåg datumet, lördagen den 14 april!



Jag kommer att ha en ganska stor plats, ca 12 m2, så det blir massor av grejer som ska säljas av, porslin, glas, keramik, tyger, småmöbler, lampor mm. mm. Jag tror ingen loppisbesökare kommer att vara besviken på grejerna, en salig blandning i alla prisklasser, men det mesta fina grejer!

Kl. 09.00 slår portarna upp och då hittar ni mig längst in till höger i lokalen, mot väggen.



Bok gärna in ett besök i hallen om du har vägarna förbi Hedemora!

När man ändå är i Hedemora kan man kolla runt lite där med, det finns flera loppisar som öppnar vid 10-11-tiden, Erikshjälpen, Röda Korset och några till! Det finns också ett schysst konditori där jag fikat vid några tillfällen!

Några miljöbilder från tidigare år hittar ni här
och en rapport från förra året här

Inga kommentarer: